top of page
Obrázek autoraDigitální dílna

10 důvodů, proč díky firemnímu webu vyděláte více

Objem online podnikání, tzv. e-commerce, vyrostl v Česku během covidových let o desítky miliard korun. Ale nejen kvůli covidu. Lidé přes internet stále častěji řeší nákupy, objednávky nebo rezervace služeb. Myslíte, že vaše firma se bez webu obejde? Třeba ano, ale připravujete se o peníze. Zařídit si přehledný funkční web už je přitom snadné a nestojí to jmění.

Přehledně, na co se v článku zaměříme:

  • Co je to firemní web

  • Kde založit firemní stránky

  • Proč mít firemní profil na sociálních sítích

  • Kdo dělá webové stránky

  • Jaké výhody díky webu získáte

 

Co je to firemní web?

Stručně řečeno jde o stránky vaší firmy na internetu, kde nějakým způsobem prezentujete svoje podnikání. Je vcelku jedno, u jakého zřizovatele si firemní stránky pořídíte, důležitější je jejich přehlednost, srozumitelnost a tím užitečnost pro zákazníky a zejména potenciální zájemce o vaše služby. Jde samozřejmě i o vzhled webu, ale mnohem důležitější je obsah. Sebelepší grafika nebo poutavé fotky nebudou k ničemu, když se návštěvník nedozví, co mu vaše firma nabízí. Online prezentace může mít celou řadu podob, ze kterých si snadno vyberete tu nejlepší. Pro začátek uvádíme ty nejjednodušší:

  • Firemní webové stránky – základní informace o vaší firmě, samozřejmě včetně nabídky služeb a kontaktních údajů.

  • E-shop – neboli online prodejna, přes kterou prostě prodáváte svoje produkty, aniž by zákazníci museli navštívit vaši provozovnu.

  • Firemní sociální sítě – na online můžete svou firmu dostat nejen tím, že si vytvoříte vlastní firemní web, ale také jednoduše tím, že si vedle svých soukromých profilů na Facebooku, Instagramu apod. zřídíte i účet firemní. K tomu se ještě vrátíme.

Kde založit firemní stránky

Jak jsme psali, to není úplně důležité. Podstatné je, abyste si vybrali důvěryhodného partnera, který se vám nesnaží prodat spoustu zbytečných služeb, ale zaměřuje se spíše na jednoduchou účelnost firemních stránek. Protože vytvoření webových stránek pro podnikatele nabízíme my sami, můžeme shrnout například výhody naší Digitální dílny. Podobné služby by vám měla nabídnout každá rozumná digitální agentura:

  • Vytvoříme pro vás logo, díky kterému si vás lidé snadno zapamatují.

  • Připravíme několik návrhů, ze kterých si vyberete ten pravý pro svou firmu.

  • Logo zakomponujeme do vizuální podoby webu i dalších služeb z našeho balíčku.

  • Vytvoříme pro vás základní vizuální identitu včetně barevné palety, textového fontu (typu písma) a manuálu, abyste všechno mohli využít k další propagaci.

Kolik stojí firemní web?

Našimi partnery jsou Komerční banka a VISA, které svým firemním zákazníkům pomáhají s digitalizací. A proto pokud k nim patříte, získáte právě u nás speciální zvýhodněnou cenu. Na web ale vaši firmu dostaneme, i pokud máte jinou banku. Jen to bude za standardní tržní cenu firemních prezentací, jakou vám nabídnou i jiné digitální agentur.


Proč mít firemní profil na sociálních sítích?

Psali jsme, že úplně nejjednodušší způsob, jak dostat vaši firmu na internet, je vytvořit si například firemní profil na Facebooku. Pokud to ale s podnikáním online myslíte vážněji, ideální je kombinace sociálních sítí a firemních webových stránek. Na webu máte souhrn informací, přes sociální sítě na ně lákáte širší publikum. Protože zatímco k vám na web nikdo jen tak nezabloudí, na Facebooku je denně většina Čechů. Stačí je šikovnou kampaní nalákat zrovna k vám. I proto máte od Digitální dílny komunikaci na sociálních sítích zdarma – prostě jako bonus k novému webu. Co získáte?

  • Založíme vám firemní profil na Facebooku.

  • Vyplníme všechny potřebné informace.

  • Vytvoříme pro vás profesionální profilový obrázek.

  • Poskytneme vám základní návod, jak s profilem dále pracovat.

10 důvodů, proč díky firemnímu webu vyděláte více

Jestli ještě stále váháte, co by vám přítomnost na internetu mohla přinést, sepsali jsme na závěr přehled deseti základních výhod, které díky firemnímu webu získáte.

  1. Zákazníci se na vaši aktuální nabídku nebo přehled služeb mohou podívat odkudkoli. Není nutné, aby měli cestu zrovna vaší ulicí.

  2. Navíc k vám můžou virtuálně zaskočit kdykoli. Třeba zrovna ve chvíli, kdy mají náladu nebo potřebu řešit problém, se kterým byste jim vy nebo váš sortiment mohli pomoci. Na webu se přesvědčí, že máte řešení, a osobně už k vám půjdou najisto. Nebo se vám ozvou.

  3. Přehledná nabídka – když máte vlastní firemní web, záleží jen na vás, jak přehledně a jasně nabídku svých produktů nebo služeb odprezentujete. Zákazníci se nemusí s nikým strkat, nemusí čekat na obsluhu, nemusí ani vstát doma od kafe. Všechno najdou pěkně pohromadě. Ideálně i s vaší provozní dobou a kontaktními údaji.

  4. Jednodušší komunikace – právě díky vašemu vlastnímu webu také kdokoli snadno a rychle najde vaše ověřené kontaktní údaje, aby se vám mohl jednodušeji a s větší důvěrou ozvat – telefonem, e-mailem nebo přes jednoduchý online formulář.

  5. Zajímavý a obsažný firemní web si také potenciální zákazníci rádi dají do záložek ve svém internetovém prohlížeči. Takže až budou potřebovat služby, které nabízíte, nebudou znovu nic hledat. Vědí, že mají v záložkách vaši firmu.

  6. Obsah ke stažení – firemní web můžete použít i na uložení užitečných dokumentů, návodů k použití apod. Kdybyste měli firmu na budování firemních webů, můžete třeba nabídnout podrobný PDF návod „Jak si snadno a výhodně zařídit firemní web“. Kdo by si ho nechtěl přečíst?

  7. Databáze kontaktů – pomocí firemního webu můžete snadno sbírat e-mailové kontakty zákazníků a pak je pravidelně informovat o tom, co je u vás nového. Jejich e-mailové adresy získáte třeba právě díky lákavému obsahu ke stažení. Kdo bude vaši brožuru (nebo populárně řečeno e-book) chtít, zadá e-mail a vy mu ji automaticky pošlete.

  8. E-mailing/newslettery – novinky ve vašem sortimentu nebo službách samozřejmě zákazníci na webu nejspíš sami hledat nebudou. Díky postupně budované databázi jim o nich ale můžete dávat vědět. A z e-mailů je přes proklik rovnou vést na svůj web. Pokud zvládnete posílat e-mailing pravidelně, nabízí se vytvořit speciální newsletter. Prostě hezčí e-mail s poutavěji zpracovaným širším obsahem.

  9. Jakmile máte firemní web, určitě se vyplatí mít k němu jako „výkladní skříň“ i sociální sítě, alespoň Facebook. Je to další online kanál, kde vás můžou zákazníci sledovat. A také přes něj můžete snadno a levně zařídit drobné reklamní kampaně.

  10. Komunita – výsledkem všech těch kroků je rostoucí komunita fanoušků, které budete na webu mít. Lidé, kteří třeba váš obchod osobně nikdy nenavštíví, ale pokud je chytnete svým webem, mohou u vás nakupovat online.

Jak jsme psali, příjmy z české e-commerce každý rok rostou až o desítky procent. Když se zadaří i vám, mohou zisky realizované přes internet výrazně překročit příjem, který vám může přinést kamenná provozovna s nájmem, nutným personálem a dalšími výdaji.


Firemní web pořídíte výhodně

A pak už je jen na vás, jak intenzivně ho pro své podnikání budete využívat. Digitální dílna vám pomůže nejen s vytvořením webu pro podnikání, ke kterému jako bonus dostanete firemní profil na Facebooku. Navíc vám také snadno poradíme, jak web pro vaše podnikání používat co nejvýhodněji. Neváhejte se nám ozvat klidně hned teď.


Kommentare


bottom of page