ČASTÉ DOTAZY
Ano. Hlavně v ceně a rychlosti. Neděláme weby pro nadnárodní korporace ani pro státní správu se složitou strukturou. Cílíme na začínající a rozvíjející se podnikatele a živnostníky, kteří nemohou a ani nechtějí za stavbu webu zaplatit desetitisíce nebo statisíce. Pracujeme s kvalitními webovými šablonami a platformou Wix.com, která nabízí kvalitní webový editor, v němž si s trochou tréninku zvládnete web spravovat sami. Wix ale umí mnohem víc. Můžete ho použít pro kompletní správu procesů řízení vztahů se zákaníky. Společně s našimi partnery připravujeme další marketingové služby a výhodné fixní balíčky. Můžeme si tak dovolit nabízet profesionální službu za dostupnou cenu, aniž bychom ubrali na kvalitě obsahu nebo formy.
Prezentace na internetu hraje v podnikání čím dál větší roli. Současná situace technologickým inovacím ještě nahrává a urychluje je. Online trend bude už jen posilovat. Můžete mít fungující byznys založený na osobním doporučení, ale když nejste vidět na internetu, zbytečně se připravujete o potenciální zákazníky.
a) webové stránky vytvořené ve webovém editoru od společnosti WIX.com v rozsahu domovská stránka a max. dalších 5 vlastních podstránek, max. 5 fotografií z fotobanky Shutterstock, max. 2 kontaktní formuláře a vložení max. 25 fotografií dodaných Zákazníkem,
b) obsah webových stránek v českém jazyce, profesionální copywriting a zapracování jednoho kola Vašich připomínek,
c) základní SEO optimalizace webových stránek v prostředí WIX.com,
d) zajištění prémiového plánu (Unlimited) nebo v případě změny produktové nabídky WIX.com ekvivalentního plánu předplaceného na 1 rok u společnosti WIX.com (cena za další rok se může lišit dle podmínek WIX.com; předplacení na další roky Poskytovatel nezajišťuje, pokud se na tom s Vámi výslovně nedohodne), zahrnujícího zejména umístění webové stránky (hosting) na 1 rok,
e) web design na základě zvolené šablony vytvořené ve webovém editoru od společnosti WIX.com, optimalizovaný pro počítačové a mobilní zařízení,
f) předpřipravená GDPR podstránka - zásady ochrany osobních údajů - k doplnění Vámi podle skutečného a právního stavu,
g) založení firemního profilu na síti Facebook.com pro Zákazníka,
h) registrace na Google Moje firma a Seznam Firmy.cz,
i) napojení webových stránek na Google Analytics a nastavení standardizovaného měsíčního reportu o návštěvnosti webu zasílaném na kontaktní e-mail.
j) 1 hodina podpory dle Vaší potřeby, čerpáno po min. 0,5h během realizace balíčku nebo v průběhu jednoho roku od objednání balíčku.
Na základě Vašich preferencí může balíček obsahovat také:
a) vlastní doménu v doméně nejvyšší úrovně .cz registrovanou na ACTIVE24 včetně propojení s webovými stránkami (pokud již doménu vlastníte, propojíme ji s novým webem) na 1 rok,
b) Logo v rozlišení 1024px, PNG formát, bílé a průhledné pozadí, vytvořené prostřednictvím logomaster.ai (K výběru ze tří navržených variant loga),
c) Logo v rozlišení 4096px, PNG a SVG formát, bílé a průhledné pozadí, vytvořené prostřednictvím logomaster.ai (ZK výběru ze tří navržených variant loga)
Celý proces nám zabere cca 3 týdny. Počítejte, že vás do realizace zapojíme. Budeme od vás potřebovat, abyste vyplnili vstupní dotazník, schválili návrhy a převzali výstupy. Čím víc nám toho na začátku i při zpětné vazbě řeknete, tím rychlejší a lepší bude výsledek.
a) zajištění reklamy v nejvýše dvou z následujících reklamních systémů: Google Ads Search, Google Ads Display, Facebooks Ads. Konkrétní výběr reklamního systému Vám bude doporučen při realizaci dle zvolené strategie a cílů a Vy si ho zvolíte.
Google Ads Search zahrnuje – analýza klíčových slov, nastavení 1 kampaně s 2 variantami textových reklam
Google Ads Display zahrnuje – nastavení kampaně, 1 typ reklamního banneru s 2 variantami textace.
Facebook Ads zahrnuje – nastavení 1 kampaně, 1 typ reklamního banneru s 2 variantami textace.
b) přípravu reklam podle písm. a) v českém jazyce a cílení na uživatele v České republice.
c) optimalizaci reklamy pro 1 zvolenou cílovou skupinu (například pro konečné spotřebitele - B2C, nebo pro firemní klientelu - B2B, nebo pro jiný jasně specifikovaný segment),
d) reklamní kredit ve výši 3 000 Kč (včetně DPH), který bude čerpán po období 30 dní ve zvolených reklamních systémech,
e) základní nastavení a obsluha podpůrných nástrojů pro měření výkonnosti kampaní a chování návštěvníků webu (Google Search Console, Google Tag Manager, Google Analytics, Hotjar, Facebook Pixel, případně další dle potřeby),
f) 1 report s průběžnými výsledky kampaní (čerpání nákladů, výkonnostní metriky, návrhy optimalizace), 1 report s konečnými výsledky (čerpání nákladů, výkonnostní metriky, doporučení pro další rozvoj kampaní),
g) provedení optimalizace výkonnosti reklamy v průběhu čerpání,
h) 1 hodina podpory dle Vaší potřeby, čerpáno po min. 0,5h během realizace balíčku nebo v průběhu jednoho roku od objednání balíčku.
Na základě Vašich preferencí může balíček obsahovat také:
a) dodatečný reklamní kredit nad rámec minimálních 3 000 Kč (s DPH) již kalkulovaných v ceně základního balíčku. Dodatečný kredit nad rámec této částky se Vám fakturuje v jeho skutečné hodnotě jako individuální položka nad rámec balíčku.
b) tvorba zvláštní tzv. Landing page na platformě Wix.com, na kterou budou reklamy směřovat návštěvníky s cílem zvýšení výkonu reklamy.
c) rozšíření reklam na další reklamní systém (Google Ads Search, Google Ads Display, nebo Facebooks Ads), který nebyl aktivován v rámci standardního balíčku.
d) pokračování kampaně dalších 30 dní, včetně její správy Poskytovatelem (časová dotace vyhrazená na správu reklam je max. 1 člověkohodina za období).
Balíček “Rozšiř to online” je většinou dodáván v průběhu 7 týdnů od zaplacení s tím, že do 2 týdnů jsou spuštěny reklamy, 4 týdny jsou reklamy v provozu s tím, že průběžné výsledky jsou poskytnuty po 2 týdnech provozu, a 1 týden je ponechán na vyhodnocení.
Připravili jsme pro vás standardizované balíčky za velmi výhodnou cenu. Abychom je byli schopni efektivně dodávat, musíme si maximálně zjednodušit administrativu a pokud možno doručit vše napoprvé. Platbou předem nám potvrdíte, že o dané služby opravdu máte zájem a že akceptujete náš model služby tak, jak je navržen. Není se čeho bát. Pokud byste přece jen nakonec nebyli spokojeni, garantujeme vám vrácení peněz,
Ano. Počítejte ale s vyšší cenou. Nabídky pro neklienty Komerční banky a VISA naceňujeme dle sazby Individuálních služeb v našem Ceníku. Pošlete nám poptávku, my na ni koukneme a ozveme se vám s cenou a termínem možné realizace.
Pokud nechcete platit vyšší cenu, staňte se klientem Komerční banky, k účtu si vyberte VISA kartu, a na zvýhodněné balíčky pak dosáhnete.