top of page

ČASTÉ DOTAZY

  • Je rozdíl rozdíl mezi tím, co nabízí Digitální dílna, a službami velkých agentur?"
    Ano. Hlavně v ceně a rychlosti. Neděláme weby pro nadnárodní korporace ani pro státní správu se složitou strukturou. Cílíme na začínající a rozvíjející se podnikatele a živnostníky, kteří nemohou a ani nechtějí za stavbu webu zaplatit desetitisíce nebo statisíce. Pracujeme s kvalitními webovými šablonami a platformou Wix.com, která nabízí kvalitní webový editor, v němž si s trochou tréninku zvládnete web spravovat sami. Wix ale umí mnohem víc. Můžete ho použít pro kompletní správu procesů řízení vztahů se zákaníky. Společně s našimi partnery připravujeme další marketingové služby a výhodné fixní balíčky. Můžeme si tak dovolit nabízet profesionální službu za dostupnou cenu, aniž bychom ubrali na kvalitě obsahu nebo formy.
  • Proč do toho jít?
    Prezentace na internetu hraje v podnikání čím dál větší roli. Současná situace technologickým inovacím ještě nahrává a urychluje je. Online trend bude už jen posilovat. Můžete mít fungující byznys založený na osobním doporučení, ale když nejste vidět na internetu, zbytečně se připravujete o potenciální zákazníky.
  • Jaké služby obsahuje balíček Buď online?
    a) webové stránky vytvořené ve webovém editoru od společnosti WIX.com v rozsahu domovská stránka a max. dalších 5 vlastních podstránek, max. 5 fotografií z fotobanky Shutterstock, max. 2 kontaktní formuláře a vložení max. 25 fotografií dodaných Zákazníkem, b) obsah webových stránek v českém jazyce, profesionální copywriting a zapracování jednoho kola Vašich připomínek, c) základní SEO optimalizace webových stránek v prostředí WIX.com, d) zajištění prémiového plánu (Unlimited) nebo v případě změny produktové nabídky WIX.com ekvivalentního plánu předplaceného na 1 rok u společnosti WIX.com (cena za další rok se může lišit dle podmínek WIX.com; předplacení na další roky Poskytovatel nezajišťuje, pokud se na tom s Vámi výslovně nedohodne), zahrnujícího zejména umístění webové stránky (hosting) na 1 rok, e) web design na základě zvolené šablony vytvořené ve webovém editoru od společnosti WIX.com, optimalizovaný pro počítačové a mobilní zařízení, f) předpřipravená GDPR podstránka - zásady ochrany osobních údajů - k doplnění Vámi podle skutečného a právního stavu, g) založení firemního profilu na síti Facebook.com pro Zákazníka, h) registrace na Google Moje firma a Seznam Firmy.cz, i) napojení webových stránek na Google Analytics a nastavení standardizovaného měsíčního reportu o návštěvnosti webu zasílaném na kontaktní e-mail. j) 1 hodina podpory dle Vaší potřeby, čerpáno po min. 0,5h během realizace balíčku nebo v průběhu jednoho roku od objednání balíčku. Na základě Vašich preferencí může balíček obsahovat také: ​ a) vlastní doménu v doméně nejvyšší úrovně .cz registrovanou na ACTIVE24 včetně propojení s webovými stránkami (pokud již doménu vlastníte, propojíme ji s novým webem) na 1 rok, b) Logo v rozlišení 1024px, PNG formát, bílé a průhledné pozadí, vytvořené prostřednictvím logomaster.ai (K výběru ze tří navržených variant loga), c) Logo v rozlišení 4096px, PNG a SVG formát, bílé a průhledné pozadí, vytvořené prostřednictvím logomaster.ai (ZK výběru ze tří navržených variant loga)
  • Jak dlouho trvá doručení balíčku Buď online?
    Celý proces nám zabere cca 3 týdny. Počítejte, že vás do realizace zapojíme. Budeme od vás potřebovat, abyste vyplnili vstupní dotazník, schválili návrhy a převzali výstupy. Čím víc nám toho na začátku i při zpětné vazbě řeknete, tím rychlejší a lepší bude výsledek.
  • Jaké služby obsahuje balíček Rozšiř to online?
    a) zajištění reklamy v nejvýše dvou z následujících reklamních systémů: Google Ads Search, Google Ads Display, Facebooks Ads. Konkrétní výběr reklamního systému Vám bude doporučen při realizaci dle zvolené strategie a cílů a Vy si ho zvolíte. Google Ads Search zahrnuje – analýza klíčových slov, nastavení 1 kampaně s 2 variantami textových reklam Google Ads Display zahrnuje – nastavení kampaně, 1 typ reklamního banneru s 2 variantami textace. Facebook Ads zahrnuje – nastavení 1 kampaně, 1 typ reklamního banneru s 2 variantami textace. ​ b) přípravu reklam podle písm. a) v českém jazyce a cílení na uživatele v České republice. c) optimalizaci reklamy pro 1 zvolenou cílovou skupinu (například pro konečné spotřebitele - B2C, nebo pro firemní klientelu - B2B, nebo pro jiný jasně specifikovaný segment), d) reklamní kredit ve výši 3 000 Kč (včetně DPH), který bude čerpán po období 30 dní ve zvolených reklamních systémech, e) základní nastavení a obsluha podpůrných nástrojů pro měření výkonnosti kampaní a chování návštěvníků webu (Google Search Console, Google Tag Manager, Google Analytics, Hotjar, Facebook Pixel, případně další dle potřeby), f) 1 report s průběžnými výsledky kampaní (čerpání nákladů, výkonnostní metriky, návrhy optimalizace), 1 report s konečnými výsledky (čerpání nákladů, výkonnostní metriky, doporučení pro další rozvoj kampaní), g) provedení optimalizace výkonnosti reklamy v průběhu čerpání, h) 1 hodina podpory dle Vaší potřeby, čerpáno po min. 0,5h během realizace balíčku nebo v průběhu jednoho roku od objednání balíčku. Na základě Vašich preferencí může balíček obsahovat také: ​a) dodatečný reklamní kredit nad rámec minimálních 3 000 Kč (s DPH) již kalkulovaných v ceně základního balíčku. Dodatečný kredit nad rámec této částky se Vám fakturuje v jeho skutečné hodnotě jako individuální položka nad rámec balíčku. b) tvorba zvláštní tzv. Landing page na platformě Wix.com, na kterou budou reklamy směřovat návštěvníky s cílem zvýšení výkonu reklamy. c) rozšíření reklam na další reklamní systém (Google Ads Search, Google Ads Display, nebo Facebooks Ads), který nebyl aktivován v rámci standardního balíčku. d) pokračování kampaně dalších 30 dní, včetně její správy Poskytovatelem (časová dotace vyhrazená na správu reklam je max. 1 člověkohodina za období).
  • Jak dlouho trvá doručení balíčku Rozšiř to online?
    Balíček “Rozšiř to online” je většinou dodáván v průběhu 7 týdnů od zaplacení s tím, že do 2 týdnů jsou spuštěny reklamy, 4 týdny jsou reklamy v provozu s tím, že průběžné výsledky jsou poskytnuty po 2 týdnech provozu, a 1 týden je ponechán na vyhodnocení.
  • Proč musím platit předem?
    Připravili jsme pro vás standardizované balíčky za velmi výhodnou cenu. Abychom je byli schopni efektivně dodávat, musíme si maximálně zjednodušit administrativu a pokud možno doručit vše napoprvé. Platbou předem nám potvrdíte, že o dané služby opravdu máte zájem a že akceptujete náš model služby tak, jak je navržen. Není se čeho bát. Pokud byste přece jen nakonec nebyli spokojeni, garantujeme vám vrácení peněz,
  • Mohu si objednat balíček služeb i když nejsem klient Komerční banky nebo nemám VISA kartu?
    Ano. Počítejte ale s vyšší cenou. Nabídky pro neklienty Komerční banky a VISA naceňujeme dle sazby Individuálních služeb v našem Ceníku. Pošlete nám poptávku, my na ni koukneme a ozveme se vám s cenou a termínem možné realizace. Pokud nechcete platit vyšší cenu, staňte se klientem Komerční banky, k účtu si vyberte VISA kartu, a na zvýhodněné balíčky pak dosáhnete.
  • Kolik mě bude stát hosting webu v dalších letech?
    Ceny pro koncové uživatele si stanovuje platforma Wix.com, na které weby tvoříme. Digitální dílna vám je tedy nemůže dopředu garantovat. Standardní cena prémiového plánu Unlimited, který je základem našeho balíčku Buď online, je 12,50 EUR/měsíc. Během prvního roku klienti obvykle čerpají 50% slevu z ceníkové ceny. Jako partneři Wixu vám pravděpodobně budeme moci na další provoz webu poskytnout zajímavé slevy, cca 30 % z ceníkových cen. Budeme evidovat, kdy vám prémiový plán u Wix.com vyprší, takže se s vámi včas spojíme a pomůžeme vám vybrat tu nejvýhodnější variantu. Plán si samozřejmě kdykoli můžete prodloužit, změnit nebo zrušit sami, nezávisle na nás.
  • Kdo a jak bude web spravovat?
    O správě webu rozhoduje vždy sám klient. Web si můžete buď plně převzít a veškeré úpravy řešit samostatně pomocí svého Admin účtu ve Wix, nebo to nechat na nás. Váš web budeme rádi dál spravovat a rozvíjet. V takovém případě je ale nutné počítat s dodatečnými náklady za práce, které si předem odsouhlasíme. Účtujeme měsíčně dle skutečně odpracovaných hodin. Zvolit si můžete i kombinovaný model: naučíte se základní úpravy a budete je v editoru Wix provádět sami, ale v případě odbornějších nebo rozsáhlejších úprav se obrátíte na nás.
  • Co když se mi web nebude líbit?
    Uděláme všechno pro to, aby se to nestalo. Předem vám ukážeme styl a šablony, obsah vytvoříme v souladu se vstupy od vás a počítáme s jedním kolem celkové revize. Pokud přesto při revizi nebudete s výsledkem spokojeni, můžeme se buď dohodnout na dalším kole placených úprav a web předělat, nebo můžete od smlouvy odstoupit a my vám vrátíme peníze.
  • Můžete mi vylepšit můj současný web?
    Pokud je váš web na Wix, tak ano. Pro jiné webové systémy takovou službu ale nenabízíme. Soustředíme se hlavně na dodávání našeho standardního balíčku Buď online, u kterého jsme schopni vám garantovat moderní vzhled a potřebnou funkcionalitu webu za velmi atraktivní cenu. U starých nebo nefunkčních webů se většinou vyplatí je kompletně předělat, než je složitě renovovat s nejistým výsledkem. Pokud o vylepšení svého webu uvažujete, určitě se nám ozvěte.
  • Mohu si zakoupit k balíčku více kreditu, než je minimální částka 3000 Kč?"
    Ano. Při nákupu balíčku budete mít možnost si výši kreditu nastavit v rozmezí 3 000 -10 000 Kč. Pro optimální využití balíčku doporučujeme kredit ve výši 7 000 Kč. Zakoupit další kredit si můžete i později v průběhu kampaně.
  • Kolik průměrně zaplatím za návštěvníka webu?
    Váš kredit se bude čerpat za každý klik na reklamu vedoucí na váš web. Cena za klik záleží na kvalitě kampaně, webu, sezónnosti a konkurenci. V rámci realizovaných balíčků pro klienty Digitální dílny dosahujeme nejčastěji hodnot v rozmezí 7-17 Kč/klik.
  • Mohu si objednat balíček Rozšiř to online, i když nemám web od Digitální dílny?"
    Ano, tuto možnost nabízíme. Je však nutné, aby vlastní web zákazníka splňoval alespoň základní náležitosti a požadavky na kvalitní prezentaci na internetu.
  • Jak funguje služba generování loga?
    Nejdřív se zeptáme na vaše preference a příklady log, která se vám líbí. S pomocí generátoru log pak vygenerujeme tři varianty loga a ručně je doladíme. Návrhy vám představíme, společně vybereme ten nejlepší a finální logo zakomponujeme do manuálu k vizuální identitě. Pakliže si z našich připravených návrhů nevyberete a zároveň nám nedáte doporučení, jak logo k vaší spokojenosti upravit, můžeme se domluvit, že logo na webu používat nebudeme nebo že si ho zajistíte sami. Můžeme se také domluvit na tom, že vám logo podle vašich představ zpracuje grafik v rámci individuální nabídky. V tomto případě však počítejte s řádově vyšší investicí.
  • Lze poskytnout logo ve vyšší kvalitě?
    V rámci balíčku poskytujeme ekonomickou variantu – generované logo v rozlišení 1024px, transparentní PNG formát, bílé a průhledné pozadí. Tato kvalita je dostatečná pro běžné použití v online prostředí. Pokud byste logo chtěli použít ve velkém formátu, k tisku apod., doporučujeme vám připlatit si za vyšší kvalitu loga, viz náš ceník. Spojte se s námi a vše domluvíme.
  • Budu mít na logo autorská práva?
    Loga nekopírujeme a nepoužíváme nelegálně cizí motivy. Používáme veřejně dostupnou službu pro generování loga s pomocí umělé inteligence a výsledné návrhy pak ručně ladíme. Výsledkem je pro vás kvalitní logo za velmi dostupnou cenu. Vzhledem k postupu tvorby vám autorská práva nemůžeme garantovat. V rámci balíčku bohužel není prostor pro to, abychom logo registrovali jako ochrannou známku.
  • K čemu je mít registraci na Firmy.cz a Google My Business?
    Když se do těchto firemních katalogů zaregistrujete, profil vaší firmy se lidem bude zobrazovat ve vyhledávání. Firmu hned uvidí na Mapy.cz nebo v Mapách Google a zobrazí se jim vaše kontaktní údaje, adresa, pracovní doba a popis společnosti. Je to velké zjednodušení zákazníkovy cesty k vám. Profil ve firemním katalogu už dneska není konkurenční výhodou, ale standardem. Pokud ho nemáte, zákazník si vybere snáze dohledatelnou konkurenci. Ti, co už u vás byli, navíc mají možnost v katalogu přidávat zákaznické recenze a hodnocení. Díky tomu zjistíte, jak si na trhu stojíte.
  • Jak můžu změnit firemní údaje na Firmy.cz nebo Google My Business?
    Veškeré údaje můžete upravit po přihlášení do firemního účtu. Není to nic složitého a k oběma firemním katalogům vám samozřejmě dáme manuál se základními instrukcemi.
  • Můžete mě registrovat i do jiných, placených katalogů?"
    V rámci balíčku Buď online registrujeme pouze do zmíněných dvou katalogů. Pokud byste chtěli vybrat další vhodné katalogy a vytvořit na nich profil, dejte nám vědět. Připravíme vám individuální nabídku.
  • Proč bych měl/a mít firemní facebookový profil?
    Facebook v současnosti patří k základním nástrojům, které se využívají pro komunikaci s potenciálními zákazníky. Nabízí způsob, jak s nimi udržovat kontakt a zůstat v jejich povědomí. Významně tím zvyšujete šanci, že až budou potřebovat službu, kterou nabízíte, zvolí si právě vás, a ne vaši konkurenci.
  • Budu si profil svůj profil spravovat sám/sama?
    Ano, v rámci předávání finálního balíčku na vás vlastnictví vašeho firemního profilu převedeme. Od té chvíle bude jeho správa plně ve vašich rukou. Dostanete od nás také základní příručku s praktickými radami pro práci s facebookovým účtem. Pokud budete potřebovat pomoc nebo budete chtít vyzkoušet i facebookovou reklamu, rádi vám pomůžeme.
  • Chci se prezentovat na jiné sociální síti než je Facebook. Pomůžete mi?
    V rámci balíčku Buď online vytváříme profil pouze na Facebooku. Pokud máte zájem o registraci na dalších sítích (LinkedIn, Instagram, Twitter apod.) nebo byste chtěli poradit, které jsou pro vás vhodné, kontaktujte nás. Nachystáme pro vás individuální nabídku.
  • Facebook profil už mám – můžete mi ho vylepšit?
    Ano můžeme ho projít a navrhnout doplnění či úpravy v rozsahu, který odpovídá službě standardně dodávané v rámci zvoleného balíčku.
  • Jak a kde si mám objednat podporu?
    Napište nám e-mail na moje@digitalnidilna.cz. Před započetím prací vám vždy písemně potvrdíme, jaké práce pro vás v rámci podpory budeme realizovat, předpokládaný termín dodání a odhadovanou cenu (na základě našeho kvalifikovaného časového odhadu).
  • Můžu si podporu předplatit dopředu? Je to levnější?
    Standardní model podpory je založen na hodinové sazbě. Pokud budete například chtít nechat správu plně na nás, můžeme se domluvit na dlouhodobější servisní smlouvě, v rámci které vám budeme web udržovat a rozvíjet za zvýhodněných individuálních podmínek.
bottom of page