top of page
Obrázek autoraDigitální dílna

Dobrý firemní web může mít každý

O důležitosti být vidět online nikdo nepochyboval ani před pandemií. Zatímco před rokem řada firem ještě fungovala bez vlastních stránek nebo Facebooku, v době koronavirové krize se ukázalo, že dobrý web a funkční sítě jsou základem, který může rozhodnout o životaschopnosti vašeho podnikání.

A nejde jen o prezentaci značky nebo nabídku služeb. Šance, že si vás zákazníci všimnou ve virtuálním prostoru, je totiž mnohem větší, než když váš obchod nebo provozovnu zná jen omezený okruh místních. Mnoho firem ještě stále funguje na osobní doporučení a marketing řeší prostřednictvím tištěné inzerce. Výhodou internetové firemní prezentace je, že sdílet vaše dobré jméno může neomezený počet lidí s mnohonásobným dosahem. Díky moderním nástrojům můžete navíc na síti nejen zasáhnout přímo svou cílovou skupinu, ale i reálně měřit dosah kampaně nebo průběžně vyhodnocovat návštěvnost a pohyby uživatelů na vašem webu.

Dobrý firemní web může mít každý

Web je základ

Máte obavy, že postavit web bude zdlouhavé, složité a drahé? To už dávno neplatí. Pěkný a funkční web se dá pomocí šablony vytvořit i za pár hodin. S tím vám rádi pomůžeme. Důležité je vědět, jaký je váš cíl, na co konkrétně se chcete při nabízení svých služeb zaměřit a koho potřebujete oslovit. Před vznikem samotného webu je ideální si v klidu sednout a shrnout si, jakým směrem se chcete ubírat.

  • Potřebujete získat víc zákazníků nebo chcete zvýšit povědomí o své značce?

  • Čím je váš produkt exkluzivní, jak se lišíte od konkurence?

  • Na jakou skupinu cílíte?

Odpovědi na všechny tyto otázky budou obsahovým základem vašeho webu. Tomu, jak ideálně naformulovat text (tzv. copy nebo copywriting) se budeme věnovat v podrobném článku, ale v zásadě platí, že dobrý web tvoří správně napsaný text a fungující grafický vizuál – tedy to, jak stránky vypadají, jakou mají barevnost, rozložení jednotlivých sekcí a podstránek, ale třeba i typ a velikost písma.

Dobré jméno funguje i virtuálně

Nezapomínejte ani na reference. Je příjemné, když vás pochválí stálý zákazník přímo na prodejně, ale vy potřebujte, aby o vás vědělo co nejvíc lidí. Nebojte se pochlubit. Požádejte své klienty o vyjádření, proč si vybrali zrovna vaši firmu, a vyvěste si reference na web. Podpoříte tak důvěryhodnost své značky a prokážete své zkušenosti. O tom, že budovat dobré jméno značky je pro podnikání zásadní, píše ve své knize Na volné noze i podnikatel a autor Robert Vlach.


Víte, co nabízíte?

Hlavním cílem webových stránek je přehledně a srozumitelně ukázat, co nabízíte. Máte zajímavé logo, kvalitní fotky a úderný slogan? Prima. Umíte vysvětlit, co děláte ve dvou větách? Pokud ne, zkuste si je napsat. Pochopí sdělení i někdo, kdo o vaší firmě nikdy neslyšel? Pak jste na správné cestě. Ve chvíli, kdy máte hotový web, se můžete pomalu začít rozhlížet ve světě sociálních sítí. Web je něco jako vizitka, ale skutečný živý kontakt se zákazníky a marketingové kampaně probíhají hlavně na Facebooku nebo Instagramu.


Vyberte si dobrého průvodce

Pokud nemáte čas ani chuť probírat se webovými šablonami nebo se účastnit nejrůznějších školení digitálního marketingu, je to v pořádku. Vaším úkolem je především soustředit se na svou práci a do online džungle si vybrat vhodného průvodce. Tým digitální dílny tvoří zkušení profesionálové a vaši internetovou prezentaci zvládneme ve vysoké kvalitě za zlomek času, který byste jí museli věnovat vy sami. Podívejte se na naše aktuální balíčky a objednejte si nezávaznou konzultaci. Rádi vám se vším poradíme.


Comentários


Os comentários foram desativados.
bottom of page