top of page
  • Obrázek autoraDigitální dílna

5 zásad, jak dostat firmu na web bez nervů

Před spuštěním Digitální dílny jsme zjišťovali, co podnikatele nejvíc štve na IT světě. A tak jsme přišli na 5 hlavních věcí, na které je třeba si dát pozor. Jsme rádi, že nám se to zjevně daří, o čemž svědčí i pár vybraných referencí našich zákazníků.


5 zásad, jak dostat firmu na web bez nervů

1. Pozor na „experty“

Taky se cítíte nesví, když na vás doktor mluví víc latinsky než česky? Není divu. A nejhorší na tom je, že se pak jeden bojí zeptat. No a podobně se to má s některými „ajťáky“, kteří na vás chrlí různé wireframy a HTML kódy, ačkoli sami pořádně nevědí, o čem mluví. Člověk se pak nechá přesvědčit k nějaké drahé zbytečnosti, jen aby nevypadal hloupě. My takoví nejsme, což oceňují i naši klienti.


Děkuji za perfektně připravené www stránky. Za těch téměř 6 let, co se věnuji samostatnému podnikání, jste první firma, která je v této oblasti skutečně prozákaznická. Nejsem nijak technicky zdatná a každé jednání bylo pro mě ,,horor". S vámi je to pro mne konečně jednoduché“. Eva Nováková, majitelka restaurace a kavárny Eva, Česká Třebová

CHCI FIREMNÍ WEB BEZ HORORU



2. Pozor na samodomo

Buďme upřímní: web si klidně můžete vytvořit sami. Na internetu je bezpočet návodů a videí, jak na to. Stejně tak si můžete sami vyměnit bojler, stlouct máslo nebo vykopat trativod. Kleště, mléko a rýč přece máte doma. Když si ale spočítáte čas na pokusy a omyly, zjistíte, že pozvat si odborníka je levnější. Své o tom ví i majitel účetní firmy Marek Tomka.

„Ve firmě jsme se už několikrát snažili o tvorbu webu svépomocí. Nikdy jsme se tomu ale nevěnovali naplno a nedotáhli to k uspokojivému výsledku. Díky Digitální dílně konečně máme reprezentativní web, který si navíc umíme jednoduše spravovat. U Digitální dílny oceňujeme proaktivní přístup a dobré rady vycházející ze zkušeností.“ Marek Tomka, MT účetnictví s.r.o.


3. Pozor na kanóny

Znáte rčení chodit s kanónem na vrabce? Podobně se bohužel chová i dost firem okolo webových stránek. Nabídnou vám nejmodernější technologie, které pro vás ale moc velký přínos mít nebudou. Akorát pěkně provětrají vaši peněženku. My se naproti tomu spoléháme na jednoduchý, prověřený a finančně dostupný editor Wix.

„Měli jsme pochybnosti, zda se do nového webu pouštět a zda to zvládneme. Na začátku jsme řekli, co se nám líbí a co prodáváme, a o zbytek se už postarali kluci z Digitální dílny. Dali nám i pár tipů, jak se lépe propagovat na internetu a zaujmout zákazníky a pomohli i se správou Wixu. Je to super služba.“ Petr Číla, Vše pro domácnost, Praha 8, Čimice

CHCI DOSTAT ZÁKAZNÍKY NA WEB



4. Pozor na nekompletní menu

Představte si, že si k obědu objednáte svíčkovou a číšník vám donese jen maso. Že prý zbytek je za příplatek. U nás dostanete plné menu. Vytvoříme vám web, koupíme doménu, založíme profily na sociálních sítích i na Seznamu a uděláme logo. To vše za jednu cenu. A pokud už třeba doménu máte, samozřejmě ji odečteme. Jsme rádi, že to takový přístup naši zákazníci oceňují.


„Rozjíždím novou samoobslužnou automyčku na Praze 4 a chci si co nejdříve vybudovat síť stálých zákazníků. S Digitální dílnou to šlo až překvapivě snadno a rychle. V jednom balíčku jsem vyřešil vše důležité pro svůj online start. Služby Dílny určitě znovu využiji.“ Vlastimil Doksanský, PILLION Praha s.r.o.


5. Pozor na lenochody

Lenochod je roztomilé zvíře, jen s aktivitou to moc nepřehání. Určitě jste se s podobným přístupem setkali u zákaznického servisu nejrůznějších firem. My se vám vždy naopak snažíme vyjít maximálně vstříc. Svěřujete nám ostatně do rukou výsledky svého mnohaletého úsilí, takže si individuální přístup a sem tam něco navíc zasloužíte.

„Oceňuji vstřícné jednání a chuť řešit dodatečné požadavky při dodání webových stránek. Wix platforma mě velmi příjemně překvapila, je to dobrá volba. Digidílna se mi jeví jako dobře uchopená příležitost a věřím, že bude mít spoustu dalších spokojených zákazníků. Objednám si i jejich druhý balíček.“ Václav Procházka, CEO EUPROMO s.r.o.

CHCI WEBOVÉ STRÁNKY

bottom of page